Nazwa: Bariera. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 10HP.
Nazwa: Bariera światła. Opis: Odbija światło. Obrona HP: 15HP.
Nazwa: Osłona. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 20HP.
Nazwa: Kulista straż. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 20HP.
Nazwa: Mentalna bariera. Opis: Chroni przed kontrolą umysłu.
Nazwa: Ochronna sfera. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 15HP.
Nazwa: Ciemne lustro. Opis: Odbija ataki zadające max 15HP, we wroga. Obrona HP: 15HP.
Nazwa: Płaskożer. Opis: Chroni przed jednym atakiem wroga pożerając go. Obrona HP: 20HP.
Nazwa: Ostatni jęk. Opis: Osłania łowcę nicią po której poruszają się trujące robaki. Gdy wróg zaatakuje osłoniętego tym łowcę, zostanie zatruty ich jadem. Aby nie doznać obrażeń, można taką osobę atakować z dystansu. Obrona HP: 30HP.(Przed atakiem z bliska)
Nazwa: Schronienie. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 15HP.
Nazwa: Stalowa sfera. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 20HP.
Nazwa: Tarcza gromu. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 30HP.
Nazwa: Płonąca Zbroja. Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund. Obrona HP: 30HP.
|